Puhelinpalvelumme on toistaiseksi pois käytöstä toimintahäiriön vuoksi. Vikaa korjataan parhaillaan ja voit olla sillä aikaa meihin yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@qred.com tai laittaa viestiä chatissa.
Täältä löydät vastaukset kysymyksiisi, jotka koskevat mobiilisovellustamme.
Miten otan FaceID/Touch ID’n käyttöön?
(Huomioithan että Apple laitteella voit valita FaceID/Touch ID ja Androidilla TouchID’n)
Mitä teen, jos unohdan PIN-koodini?
Voit tarkastaa PIN-koodisi seuraavasti:
Kuinka lataan Qredin sovelluksen?
Löydät Qredin sovelluksen App Storesta tai Google Play Kaupasta.
Maksaako Qredin sovelluksen käyttö?
Ei, Qredin sovellus on täysin maksuton.
Tarvitsenko sovellusta käyttääkseni Qredin luottokorttia?
Kyllä, Qred VISA aktivoidaan Qredin mobiilisovelluksessa.
Tarvitsenko Qredin mobiilisovellusta?
Jos sinulla on Qredin luottokortti, tarvitset mobiilisovellusta sen asetuksien hallinnoimiseksi. Sovelluksessa aktivoit korttisi, asetat käyttörajoja, näet tapahtumahistorian ja paljon muuta.
Voit ladata mobiilisovelluksen App Storesta tai Google Play kaupasta.
Miten otan FaceID/Touch ID’n käyttöön?
(Huomioithan että Apple laitteella voit valita FaceID/Touch ID ja Androidilla TouchID’n)
Mitä teen, jos unohdan PIN-koodini?
Voit tarkastaa PIN-koodisi seuraavasti:
Kuinka lataan Qredin sovelluksen?
Löydät Qredin sovelluksen App Storesta tai Google Play Kaupasta.
Maksaako Qredin sovelluksen käyttö?
Ei, Qredin sovellus on täysin maksuton.
Tarvitsenko sovellusta käyttääkseni Qredin luottokorttia?
Kyllä, Qred VISA aktivoidaan Qredin mobiilisovelluksessa.
Tarvitsenko Qredin mobiilisovellusta?
Jos sinulla on Qredin luottokortti, tarvitset mobiilisovellusta sen asetuksien hallinnoimiseksi. Sovelluksessa aktivoit korttisi, asetat käyttörajoja, näet tapahtumahistorian ja paljon muuta.
Voit ladata mobiilisovelluksen App Storesta tai Google Play kaupasta.
Etkö löytänyt hakemaasi tietoa usein kysytyistä kysymyksistä?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, palvelemme arkisin kello 8-18.