Palautteet ja valitukset
Haluan antaa palautetta tai jakaa ideoita siitä, kuinka voitte parantaa palveluanne.
Me Qredillä arvostamme suuresti asiakkaidemme mielipiteitä, sillä pyrimme aina kehittämään ja parantamaan tuotteitamme ja palveluitamme. Haluamme tietää, mitä mieltä juuri sinä olet Qredistä! Palautteesi käsitellään ja arvioidaan kyseisestä tuotteesta tai palvelusta vastaavan tiimin toimesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevien yhteystietojen kautta, mikäli haluat antaa palautetta tai jakaa ideoitasi kanssamme.
Olen tyytymätön tapaan, jolla asiani on käsitelty. Miten voin tehdä valituksen?
Jokaisella on oikeus saada hyvää palvelua ja apua, jos jotain on mennyt pieleen.
Jos olet palveluun tyytymätön, ota ensin yhteyttä Qredin asiakaspalveluun yllä olevilla yhteystiedoilla, jotta me saamme mahdollisuuden selvittää muodostuneet ongelmat tai väärinkäsitykset. Autamme mielellämme ja pyrimme aina käsittelemään ongelmat tai väärinkäsitykset nopeasti, tehokkaasti ja positiivisella asenteella. Varmistamme myös, että palautteesi viedään eteenpäin tuotteidemme ja palveluidemme laadun parantamiseksi.
Pyrimme aina mahdollisuuksien mukaan selvittämään ongelman ensimmäisen yhteydenottosi aikana Qredin asiakaspalveluun. Jos tämä ei ole mahdollista tai et ole tyytyväinen asian käsittelyyn, katso alla oleva osio.
Olen ottanut yhteyttä asiakaspalveluunne, mutta en vieläkään ole tyytyväinen saamaani päätökseen tai asian käsittelyyn. Mitä minun pitäisi tehdä jatkaakseni asian viemistä eteenpäin?
Valitusten käsittelijäksi Qred on valinnut asiakaspalvelupäällikön. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai päätökseen asiakaspalvelustamme, suosittelemme, että lähetät toimenpidepyynnön Qredin valitusten käsittelijälle käyttämällä tätä lomaketta tai sähköpostitse osoitteeseen complaints@qred.com. Valituksen käsittelijä tarkistaa ja arvioi tapauksen mahdollisimman puolueettomasti, perusteellisesti ja tehokkaasti.
Tapauksesi voidaan ottaa käsittelyyn joko eskaloimalla se sisäisesti pyynnöstäsi, tai lähettämällä pyynnön suoraan valitusten käsittelijälle yllä mainitun lomakkeen tai sähköpostiosoitteen kautta.
Kirjallisen pyynnön tulee sisältää täydelliset tiedot tapauksesta, jotta se voidaan käsitellä. Valitusten käsittelijä tarvitsee tiedon siitä, mitä aiemmissa asioinneissasi on tapahtunut, kuvauksen siitä, miksi et ole tyytyväinen, ja ehdotuksesi siitä, miten haluaisit meidän ratkaisevan asian.
Saat vastauksen heti, kun lopullinen päätös on tehty, kuitenkin viimeistään 14 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet valituksesi. Jos emme pysty ratkaisemaan asiaasi tämän ajanjakson aikana, otamme sinuun yhteyttä 14 arkipäivän kuluessa ja kerromme, miksi asian käsittely kestää odotettua kauemmin, milloin voit odottaa vastausta ja miten etenemme valituksesi kanssa. Tällaisessa tilanteessa lopullinen päätös ilmoitetaan sinulle 35 arkipäivän kuluessa siitä, kun valituksesi on vastaanotettu.
Saat aina vastauksesi kirjallisena, ellei toisin ole sovittu.
Jos Qred jostain syystä hylkää valituksesi tai jos Qred ei ole pystynyt täyttämään pyyntöäsi, sinulla on mahdollisuus saattaa asia oikeuden käsiteltäväksi.
Valitukset käsitellään sovellettavan lainsäädännön sekä Finanssivalvonnan ja Euroopan pankkiviranomaisen antamien määräysten ja ohjeiden mukaisesti.
Ilmiantajat
Jos sinulla on tietoa tai kohtuullinen epäilys mahdollisesta lain rikkomisesta liittyen Qrediin, voit lähettää raportin käsiteltäväksi täällä. Saat Qrediltä vahvistuksen ilmiannon vastaanottamisesta 7 päivän kuluessa. Nimetty puolueeton tapauskäsittelijä suorittaa perusteellisen tutkinnan ja ottaa sinuun yhteyttä tutkimuksen tulosten tiimoilta 90 päivän kuluessa raportin vastaanottamisesta. Ilmiantajien raportit ovat luottamuksellisia ja niitä käsitellään EU:n ilmiantodirektiivin mukaisesti.
Voit raportoida tapauksesi täältä ja seurata avoinna olevaa tapausta täysin anonyymisti.